Tu ce le promiti clientilor tai? Treci prin toate etapele procesului de vanzari / marketing si identifica punctele tale forte. Asteptarile clientilor tai sunt atinse sau depasite? De exemplu, cel mai bun mod de a-ti surprinde clientii este sa le promiti mai putin si sa le liverzi mult mai mult. Daca stii ca poti livra in trei zile, promite cinci si clientul va fi placut surprins.
Serviciul pe care il oferi clientilor tai este crucial pentru succesul afacerii. Pentru multi clienti, serviciile post-vanzare sunt cele care fac diferenta dintre furnizori, uneori acest lucru contand mai mult decat produsul in sine sau pretul acestuia. A avea un serviciu pentru clienti foarte bun poate atrage noi oportunitati de afaceri si poate crea o baza de clienti fideli.
Exista multe lucruri simple pe care le poti face pentru a imbunatati serviciile pe care le oferi. Ca si prim pas trebuie sa livrezi ceea ce promiti, de fiecare data. Pentru a te asigura ca iti pastrezi clientii multumiti, trebuie sa te tii de cuvant. Daca faci mai mult, iti vei impresiona clientii si ei te vor recomanda prietenilor lor. In cele din urma, trebuie sa asculti si sa raspunzi atunci cand primesti plangeri.
Mergi si mai departe pentru clientii tai
Despre ce este vorba pana la urma in relatia cu clientii? Cu cat un serviciu este mai bun, cu atat oamenii vor vorbi mai mult despre asta. Daca vei merge si mai departe si vei face lucruri in plus pentru clientii tai, cu siguranta vor spune tuturor, iar tu vei avea parte de recomandari minunate.
De exemplu, dupa ce ai facut o vanzare, suna clientul pentru a verifica daca totul este in ordine. In cazul in care este, va fi bucuros ca ai sunat. Daca exista o problema, o poti nota pentru a o rezolva, lucru care-l va incanta pe client.
Acorda atentie sporita detaliilor. Returneaza apeluri si raspunde la email-uri cat mai repede cu putinta. Daca un client are o problema, incearca sa o rezolvi. Tine evidenta interventiilor in cadrul departamentului de relatii cu clientii, mai ales daca ai noi membri ai personalului care au nevoie sa cunoasca rapid istoricul clientilor tai.
Uimeste-ti clientii si acestia vor fi cei mai bune vanzatori si promotori ai afacerii tale!
Interesat? In prezentul mini-curs gratuit, vei descoperi mai multe sfaturi, recomandari si strategii pentru ati uimi clientii. Chiar si o singura idee, bine implementata, ar putea face diferenta!
Descopera si aplica in afacerea ta!
Cerinţe
- Nu este cazul
Funcționalități
- Recomandari si strategii pentru ati uimi clientii
Public țintă
- Oricine isi doreste sa isi imbunatateasca relatia cu clientii
- Oricine isi doreste sa transforme clientii in promotorii propriei afaceri