În momentul în care nu apar rezultatele scontate în vânzări este nevoie să ne punem întrebări referitoare la motivația, abordarea și competentele oamenilor care realizează vânzarea și la calitatatea produselor pe care le oferim. Subiectul asupra căruia ne vom concentra este legat de capacitățile vânzătorului, identificarea nivelului la care acestea sunt dezvoltare și găsirea modalităților prin care pot fi dezvoltate.
Este important, în vanzari să fii în cea mai bună formă a ta, atât în ceea ce privește interiorul: să fii liniștit, echilibrat împăcat cu tine însuți, să ai o atitudine proactivă și un caracter puternic, cât și exteriorul: aici vorbim de imaginea pe care tu o afișezi clientului sau viitorului cumpărător. La fel de important este nivelul tău de cunoaștere și acceptare, iar procesul vânzării este direct proporțional cu acestea astfel încât cu cât de mult te valorezi, te respecți, ai o părere pozitivă despre tine și o încredere crescută în forțele proprii, cu atat vei avea mai multe sanse de succes in vânzări.
Sunteți o persoană care vă place riscul? Sau ați fugit întotdeauna de asta, sau de teama de a nu fi judecat sau de a fi ca ceilalți?
Suntem în permanență nevoiți să comunicăm cu alții, să convețuim, să colaborăm, să ne confruntăm sau pur și simplu să tolerăm anumite persoane. Care credeți că este radiografia a acestor stări? Cât de bine ne cunoaștem pe noi și pe ceilalți cu adevarăt?
Cât de mare este influența celolarți asupra noastră? De multe ori nu ne dam seama și uităm să fim fermi pe poziție. Când nu te cunoști cu adevărat, preiei toată informația, percepția, opinia și chiar mentalitatea din exterior. Este greu să iți formezi un sistem de valori, o carieră sau abilitățiile, dacă nu iți identifici tiparul comportamental.
Pentru toate acestea de invit să participi la cursul meu.